piątek, 1 grudnia 2017

Nadwrażliwy - art journal

Dzień dobry !!!

Jak upływa Wam piąteczek ?!
U mnie bardzo romantycznie.
Wszystko przez nowe produkty Daily Art.


Sporadycznie tworzę wpisy art journal. W sumie nie wiem dlaczego .... bardzo lubię wielowarstwowość, poczynając od tła a skończywszy na kompozycji.


W tym wpisie możecie zauważyć wielowarstwowość tła.
Kolory aplikowane na siebie, każda z warstw praktycznie wysuszona, aby uniknąć nadmiernego mieszania się kolorów.
Większość mgiełek aplikowałam przy pomocy pędzelka i wody.
W ten sposób łatwiej kontrolować mi nanoszenie kolorów.


x









Dawno nie tworzyłam przy ich pomocy, tym bardziej
z zaciekawieniem wypróbowałam nowinki.
Myślę, że zdjęcia pracy przekonają Was o ich jakości i obłędnych kolorach!!!




Przeźroczysta farba pękająca o konsystencji żelu skradła moje serce.
Można ją suszyć. Najlepiej aplikować ją szpachelką.
Dawno nie widziałam tak ślicznych pęknięć.
Jestem bardzo wybredna, jeśli chodzi o media do spękań.
Mam całą kolekcję nieużytków, które kurzą się, bo w moim odczuciu pęknięć nie robią.

Mogę Was zapewnić, że jedno fazowy preparat Daily Art jest rewelacyjny!!!
Przezroczysty i błyszczący po wyschnięciu.




Praca bez brokaciku w okresie świąt ... to nie możliwe !!!
Koniecznie zajrzyjcie do sklepu- duży wybór kolorystyczny!
Oszaleć idzie !!!
No własnie :D hihi teraz pewnie będę jeść brokat łyżeczkami, a co !




Udanego weekendu!!!





  

  

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)