piątek, 4 listopada 2016

Dyniowy obrazek - tabliczka mixed media z efektem przechodzenia kolorów i teksturą 3D


Dookoła panuje już świąteczny klimat, mienią się brokaty, iskrzy śnieg..
Ja jednak chciałam zatrzymać jeszcze nieco kolorów jesieni. 
Tej pięknej, kolorowej, barwiącej się żółciami, pomarańczami i czerwieniami... mgiełki okazały się do tego zadania idealne. Przestrzenne tło zostało stworzone za pomocą pasty strukturalnej i szablonów.









Na mojej tabliczce użyłam szablonów i  pasty strukturalnej, które zabarwiłam mgiełkami, dodałam nieco pasty satynowej, trochę kwiatów i liści
Na środku kompozycji umieściłam malutką dynię zrobioną ze styropianowej kulki :) 
Zegar to embossing na gorąco
W kilku miejscach odbiłam też literkowy stempelek.
I zanim nadejdzie zima i zacznie sypać śnieg będę się delektować tym kolorowym widoczkiem. 
Zapraszam i Was do oglądania :)


















Pozdrawiam Was serdecznie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)