środa, 5 października 2016

Święta z migoczącymi nowościami

Witajcie
Ochłonęliście już po szalonym craftpartowym weekendzie? Ja jeszcze nie do końca :)

Jedną z atrakcji był pokaz make&take, który miałam przyjemność prowadzić. 
Bohaterami pokazu były nowości firmy Daily Art - pasty woskowe,
 konturówki i pasty brokatowe, pasta żelowa, pasta strukturalna imitująca śnieg
 i malutkie gwiazdeczkowe i śnieżynkowe drewienka.

Ja jestem nimi oczarowana. Wydaje mi się, że uczestniczki pokazu również :)
A dla tych, którzy nie mogli być na Craft Party przygotowałam krótki kurs 
z wykorzystaniem tych cudnych mieniących się kolorami nowości.
Idealnie nadają się do tworzenia ozdób świątecznych.
I taką właśnie ozdobę dziś mam dla Was.
Kształt tabliczki i bombek narysowałam odręcznie a moja koleżanka 
o złotych rękach hogis wycięła wszystko z płyty mdf.



Na początek nakładamy pasty woskowe. 
Ja najbardziej lubię nakładać palcami co polecam i Wam. 
Wtedy można fajnie, równomiernie rozprowadzić pasty mieszając je ze sobą. 
Oczywiście można nakładać i szpatułkami.
Pamiętajcie jednak aby pasty wyjąć ze słoiczka na paletkę, 
tekturkę czy inny pojemniczek i dopiero wtedy nabierać palcami. 
Nie należy nabierać palcami bezpośrednio ze słoiczków. 
Wtedy preparaty szybciej mogą się popsuć, gdyż w trosce o środowisko 
i nasze paluszki producent ogranicza ilość konserwantów.








Jak już jesteśmy zadowoleni z efektów nakładania past, 
wtedy możemy nałożyć przez szablon medium żelowe
Po wyschnięciu pozostaje ono przezroczyste co tworzy bardzo ciekawy efekt.






Następnie nakładamy przez szablon pastę strukturalną w kolorze np. srebrnym


Na całość nakładamy pasty brokatowe w wybranym przez siebie kolorze. 
Ja użyłam złotej, srebrnej i czerwonej. 
Dzięki temu całość pięknie się mieni różnymi kolorowymi drobinkami.





Teraz pora na opady śniegu :)
Nakładamy śnieg w paście przez szablon a także na brzegi.





Kolejny krok to napis wykonany brokatowymi konturówkami.





W czasie gdy całość schnie nakładamy złotą pastę na gwiazdki, 
które następnie przyklejamy za pomocą naszego cudnego żelowego medium.







Ozdoba prawie gotowa :)
Jeszcze tylko trzeba całość połączyć... i powiesić :)




Niestety bardzo trudno uchwycić aparatem te wszystkie migoczące drobinki. 
Każde zdjęcie pokazuje co innego. :)







Mam nadzieję, że zachęciłam Was do zrobienia świątecznych ozdób 
z pomocą tych cudnie mieniących się nowości.

pozdrawiam Marzena







Do wykonania świątecznej ozdoby użyłam:




2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)