środa, 1 czerwca 2016

Nowe życie starej butelki:) New life of an old bottle:)

Witajcie Kochani!

Dziś mam dla was prosty projekt, który nadał nowe życie starej butelce:) Czasem biorę udział w wymianach artystycznych i tym razem miałam zalterować przedmiot domowy. Butelka po soku pomidorowym świetnie się nadała:). Malowanie butelki rozpoczęłam od pokrycia jej podkładem Daily Art, który przygotował powierzchnię do dalszego malowania. Następnie nałożyłam pękającą farbę firmy Deco Art Media. Gdy pasta wyschła, pomalowałam butelkę farbką akrylową Daily Art w kolorze Tycjan, gdy ta warstwa wyschła, dodałam kolejny kolor-mietę. Poźniej dodałam także pastelową zieleń. Następnie przewiązałam wstążeczki i dodałam kwiatki:) Dekoracja gotowa:)

Hello Artsy Souls!
Today I have a project for you which gave  new life to an old bottle:) This is a project for an art swap with beautiful arty soul Betty:) I hope she likes it!:)
I started this project by applying gesso which prepares the surface for painting. Then I applied crackle paint by Deco Art Media and left it to dry. Then I applied acrylic paints  by Daily Art, added some ribbons and flowers and the decoration was ready:)








Użyłam produkty:
I used following products:
      

   xx
Sylwia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)