niedziela, 1 maja 2016

Wiosenne tagi+ video "Mixed media od podstaw'\\\\\Mixed Media Tags + Mixed media Basics video


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla was dwa wiosenne tagi i mój pierwszy filmik instruktażowy PO POLSKU z serii: 'Mixed Media Od Podstaw'. Chciałam pokazać wam proste techniki mixed mediowe, po ktorych białe kartki/podobrazia nie będą juz straszne:) Dużo się na filmie nagadałam ale mam nadzieje, że nie będzie nudno:) 
Miłego oglądania!!!! 

Hello All!
Today I have for you two spring tags with my first 'Mixed Media Basics' video. Unfortunately I am explaining everything in Polish (for a change;) But you are welcome to switch off my voice and enjoy just the tutorial;) Let me know if you would like English version;)


A oto filmik:):
Video below:









Użyłam produkty:
I used following products:

  
  

xx

Sylwia




4 komentarze:

  1. Sylwia, świetny szybki projekcik. Akurat znalazłam w czeluściach mix mediowej szuflady nieotwarte nawet jeszcze opakowanie kwiatków. To już wiem, co dziś z nimi zrobię. A farbki rzeczywiście kolory maja fantastyczne. Próbowałaś czekolady z turkusem? bomba! No i oczywiście prosimy o więcej filmików :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za kursik, bardzo lubię Twoje prace, są tka bardzo pozytywne, radosne. Będę czekać na kolejne filmiki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca i idealny instruktaż. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)