poniedziałek, 5 października 2015

Wspomnieniowo

Na ubiegłotygodniowe Craft Party przygotowałam scrapa ze zdjęciem z zeszłorocznej imprezy.
Jako bazę wybrałam do niego papier z kolekcji "Piękny umysł" Galerii Papieru, która od pierwszego wejrzenia skradła moje serce :)


 Bez problemu znalazłam pasujące dodatki - wycinankowe tekturki, kwiaty, trochę pochlapałam i postemplowałam.


I na koniec jeszcze jedno ujęcie całości:

 Ze sklepu Stonogi.pl
  Papier do scrapbookingu 12x12, Piękny Umysł 06 Papier do scrapbookingu, Dotted Swiss Cardstock, Sunset Rose Zestaw elementów tekturowych, Doodling, zestaw [Wycinanka] Mgiełka DecoArt Media Misters, DMM12 Shimmer White, 59 ml  Kwiatki papierowe, 2-Tone Violet Sweetheart Blossom, 10 szt. [SAA-201]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)